Dostupna su dva menjača, klizavi, kratki, šestostepeni ručni i jedinstveni Audi menjač Direct Shift. DSG menjač, koji ima komplikovanu postavku sa dva kvačila, ali bez pedale kvačila, može da funkcioniše kao šestostepeni automatski ili šestostepeni manuelni. Ovaj menjač se nalazi i u vw passat automobilima. U ručnom režimu ustvari generiše nešto brža vremena ubrzanja i nešto veću efikasnost potrošnje goriva od konvencionalnog ručnog menjača. U početku sve A3 koji se prodaju u SAD pokreću isti četvorocilindrični motori predstavljeni pre nekoliko meseci u Audiju A4. Direktnim ubrizgavanjem plina i turbopunjačem, dvolitarske elektrane proizvode 200 konjskih snaga i 207 funti stope obrtnog momenta. Početkom 2006. godine, A3 će biti dostupan sa 3,2-litarskim benzinskim motorom sa direktnim ubrizgavanjem od 250 konjskih snaga i osnovnom cenom od oko 30.000 dolara.

Prema Audiju, A3 sa DSG će ubrzati od zaustavljanja do 60 mph za 6,7 sekundi i vratiti EPA ocenjenih 24 milje po galonu goriva u gradu i 30 na autoputu. Automobil sa standardnim menjačem može da dostigne brzinu od 60 km / h za 6,9 sekundi i da se vrati u proseku od 23 i 30 za MPG po proceni EPA.

Iako je zimska vremenska sigurnost pogona na sve točkove veliko prodajno mesto Audija u Sjedinjenim Državama, četvorocilindrični audi A3 biće u ponudi samo sa pogonom na prednje točkove. Kuattro AVD i Direct Shift menjač biće standardni za snažniji A3 kada stignu

Neki vozači su smatrali da je ručni menjač prijatniji, dok sam drugi uključio – preferirani DSG. Nisam mogao da razaznam nedostatke ovog svestranog menjača. Omogućava vozaču u osnovi podjednaku kontrolu nad vozilom kao i standardnom menjaču dok se motor ne približi crvenoj liniji, kada insistira na prebacivanju u sledeću brzinu.

Spolja, A3 odražava Audisov trenutni pravac dizajna sa džinovskom rešetkom koja dominira prednjim krajem i snažnim linijama karoserije koje vozilu daju atletsko držanje.



Leave a Comment:

Your email address will not be published. Required fields are marked *